Kratak opis poslovanja s kupcima internet trgovine vivatip.hr. Opis je za kupce koji još nisu trgovali na internetu ili podsjetnik za kupce koji jesu.

24 sata, 7 dana u tjednu i 365 dana u godini omogućen Vam je pristup web shop-u vivatip.hr. Za to vrijeme možete tražiti, razgledavati, uspoređivati… Kada pronađete artikl koji bi željeli kupiti, kliknete na dugme “Kupi” i s tim postupkom ste željeni artikl dodali u košaricu koja je uvijek vidljiva u gornjem desnom kutu ekrana. Nakon toga, kliknete na “Košaricu” i provjerite što se nalazi u njoj. Uvijek možete na oznaku “x” izbrisati artikl ako ga ne želite. Potom kliknete na gumb “Izvrši kupnju” i pratite korake koji Vas vode do završetka i potvrde kupnje.

REKLAMACIJE

Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku. Neispravni uređaj možete odnesti direktno u ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas u poslovnicu nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne niti odlučujemo o tome da li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u ovlaštene servise. Ako je roba oštećena u transportu kupac ima pravo na besplatan servis od strane dostavljača. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.


POVRATI ISPRAVNE ROBE

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije 14 dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na adresu tvrtke Vivatip d.o.o. (vivatip.hr), Ninska ulica 24, 10360 Sesvete, sa naznakom – Povrat robe. Uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priloženti povrat novčanih sredstava vrijednosti proizvoda, u suprotnom povrat nećemo biti u mogućnosti obraditi. Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac. Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. Roba mora biti vraćena prodavatelju u neoštećenoj i orginalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima i pripadajućom opremom. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.